31 Ocak 2010 Pazar

Vahşet Tanrısı

Oyuncular : Ülkü Duru, Zafer Algöz, Zerrin Tekindor, İşdar Gökseven Çocukları kavga etmiş iki aile "uzlaşma" amacıyla bir araya gelir. Başlarda gayet uzlaşımcı olan çiftler konuşma ilerledikçe bazen kendi içlerinde bazen de birbirlerine karşı saldırganlaşırlar. İlk bakışta komedi gibi görünse de aslında özünde dramatik bir oyun. İnsanların evlilik ile ilgili görüşlerinin yaşamları ile çelişmesi, çocuk büyütmenin zorluğu, sahte yüzler ve kimliklerle olduğundan farklı görünme çabaları, sözde medeni ve uzlaşımcı olmaları vs... Oyunculuklara gelince bence hepsi mükemmel. Ancak özellikle Zerrin Tekindor ve Ülkü Duru erkek oyuncuları gölgede bıraktı diyebilirim :) Zerrin Tekindor'u ilk kez sahnede izledim ve umarım bundan sonra hep sahnede görebiliriz. Kesinlikle çok hareketli ve bir kez izlemenin yetmeyeceği bir oyun, tavsiye ederim :))

7 yorum:

  1. Çok güzel bir oyuna benziyor, zaten bir alt felsefesi ve psikolojik derinliği olan oyunlara bayılırım, oyuncular zaten şahanedir eminim, takip edicem mutlaka, yakalayıp giderim

    YanıtlaSil
  2. tavsiye ederim, biletleri yakalamak çok zor ama uğraşmaya değer :)

    YanıtlaSil
  3. İzledikten sonra ısrarla herkese tavsiye ettiğim ender oyunlardan birisi. Zerrin Tekindor'u sahnede izleyebilen şanslı insanlardan biri olduğumu düşünmüştüm oyundan sonra.

    YanıtlaSil
  4. Seda, kesinlikle aynı fikirdeyim.

    YanıtlaSil
  5. Buna da yorum yapmadan geçemedim :) yine turne kapsamında izlemiştim ve gerçekten çok eğlenmiştim, özellikle Zerrin Tekindor'un mükemmel oyunculuğunu bu oyun sayesinde keşfettim ve tabii ki diğer tüm oyuncular da çok başarılıydı, temposu hiç azalmayan enfes bir oyun. Oyundan sonra İstanbullu tiyatroseverleri de hafiften kıskanmadım diyemem, böyle başarılı oyuncuları her zaman izleme fırsatınız olduğu için çok şanslısınız :)

    YanıtlaSil
  6. Yorumlar için teşekkür ederim, blog canlandı sayenizde :) Oyun kesinlikle mükemmeldi, geçtiğimiz ay aynı konunun geçtiği film olan "Carnage" ülkemizde gösterildi. Gerçi çok uzun süre kalmadı vizyonda... Eğer izlemediyseniz mutlaka tavsiye ederim. Kadro ve oyunculuklar çok başarılı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek rica ederim asıl ben aynı ilgi alanını paylaştığım bir bloga rastladığım için heyecanlandım ve mutlu oldum, bilgiye sahip olduğum her yazınızda yorumlarımı eksik etmeyeceğim :) filmi duymamıştım ama eminim güzeldir hemen not ettim mutlaka izleyeceğim :)

      Sil