16 Kasım 2011 Çarşamba

Günün Notları

- Uzun zaman olmuş dırdır etmeyeli.

- Sonbahar, rüzgar ve yağmuru sevdiğimi söylemiş miydim ?

- Tiyatro sezonumu açtım, bol ve kaliteli oyun izleyebileceğim bir sezon olsun.

- Güzel filmler izledim sinemada bu aralar; Bir Zamanlar Anadolu'da, Paris'te Gece Yarısı, Tenten, Behzat Ç... Bir o kadar da izlenecek film var.

- Diziler de başladı.

- Az kitap okuyorum bu aralar, yok denecek kadar. Ama eski hızıma dönerim yakında.

- Bugün yağmur altında yürüdüm biraz, iyi geldi.

- Aralık gelse de ortalık şenlense biraz. Yılbaşı, kırmızı, yeni yıl kararları, hediye telaşı... Güzel şeyler bunlar.

- Kitap fuarı başladı ama gitmeye üşeniyorum sanırım!

- Fotoğraflarla Atatürk sergisi 10 - 24 Kasım 2011 tarihlerinde Pera Müzesinde. Gitmeli.

- D&R'da İstanbul ile ilgili kitap ayraçları, kalem kutuları, bardak altları var. Mutlaka bakmalı.

- Postcrossing ile gelen kartlarım kutu dolusu oldu, mutluyum.

- Barış Bıçakçı - Sinek Isırıklarının Müellifi, Alexander McCall Smith - Bertie'nin Dünyası ve Etgar Keret - Buzdolabının Üstündeki Kız alınacaklar listemde ilk sıralarda.

- Blogumu 16/11/2009 tarihinde yazmaya başlamışım, 2 yıl olmuş.

6 yorum:

  1. Nice yıllara.

    http://thalassapolis-neokudum.blogspot.com/2011/11/ne-okudum-2-yasnda.html

    bloğunda olduğu gibi hediyenin 2.seneyi anlamlı kılacağını düşünmekteyim. :)

    YanıtlaSil
  2. Semih, teşekkür ederim. Doğumgünlerinde hediye alınır mıydı verilir miydi :) İşin şakası tabi bu, neden olmasın :)

    YanıtlaSil
  3. :) Tabii haklısın aslında,eğer istersen seve seve 2.yaş için kitap armağanı gönderirim.

    YanıtlaSil
  4. Postcrossing çok heyecanlandırdı beni de.Ptt ile mi göndermeyi tercih ediyorsun yoksa kargo ile mi merak ettim onu.Ben de hemen üye oluyorum.

    YanıtlaSil
  5. Kesinlikle PTT derim. Kartlarla birlikte PTT şubesine gidip pul seçmek, görevli ile sohbet etmek, o esnada pulları yapıştırmak çok zevkli.

    YanıtlaSil