26 Aralık 2011 Pazartesi

Kitap...



Bahane bulmak istesem en az on tane sayabilirim sanırım ama gerek yok. Kitap aldığında ya da kendisine hediye edildiğinde mutluluktan deliren biri olarak bu sevinci başkaları ile paylaşmak istiyorum. Takip eden, etmeyen, geçerken sayfaya uğrayan yani kısacası herkese açık bir çekiliş bu. Gönlüm çok daha fazlasını isterdi ama elimde iki kitap var. İki sevdiğim yazardan, henüz benim bile okumadığım...

"Ben bu kitabı okumayı isterim" diyen varsa parmak kaldırsın :)

24 yorum:

  1. Aynı mutluluk deliliğini yaşayan biri olarak bu hoş çekilişe katılmamak olmazdı. :)

    YanıtlaSil
  2. süper... ben de okumak isterim :)

    YanıtlaSil
  3. buzdolabının üstündeki kız'a talibim.allah'ın emri peygamberin kavliyle kendisini kütüphanemde görmek isterim.

    YanıtlaSil
  4. Delirmek konusunda tek değilsiniz. Kitap aldığımda yada hediye dildiğinde bende delirenlerdenim. Ve kesinlikle "ben bu kitabı okumayı istiyorum" diyorum ve parmak kaldiriyorum. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. ben parmağımı kaldırıyorum :)

    YanıtlaSil
  6. sinek ısırıklarının müellifi; sanırım herkes okudu bir tek ben kaldım.istiyorum hem de çokk:)

    YanıtlaSil
  7. bende parmak kaldırıyorum:)

    YanıtlaSil
  8. Hem de çok istiyorum:)

    Teşekkürler böyle güzel hediyeler için.

    YanıtlaSil
  9. Tabiki bende okumak isterim:))

    YanıtlaSil
  10. En güzel hediyeye hayır demek olmaz. Kesinlikle okumak istiyorum. :)Barış Bıçakçı benim olsuuunn.

    YanıtlaSil
  11. "Ben bu kitabı okumayı isterim" dedim bile.
    nilay n.

    YanıtlaSil
  12. barış bıçakçı ismiyle çok karşılaşıyorum bu aralar heralde benim olacak:))

    YanıtlaSil
  13. Barış Bıçakçı'nın kitabını hediye ettim kendim okumadan güzelliğinden o kadar eminim.Biri de bana hediye etse keşke:))))

    YanıtlaSil
  14. çekiliş ne zaman olacak?merak içersindeyim

    YanıtlaSil
  15. Barış Bıçakçı benim olsun isterdim..

    YanıtlaSil
  16. Yaprak, bloguna ve dolayısıyla e-posta adersine ulaşamıyorum. Bu mesajı okursan iletişime geçebilir misin lütfen?

    YanıtlaSil
  17. Yaprak'ın iletişim kurmamış olması nedeniyle yaptığım yeni çekilişte kazanan isim galilei olmuştur. E-posta adresime bilgilerini göndermeni rica ederim :)

    YanıtlaSil