25 Eylül 2012 Salı

Küçük Bir Blog Buluşması



Blog yazmayı ve okumayı çok seviyorum. Burası tamamen size ait, ne istiyorsanız onu yazıyor ve kimi okumak istiyorsanız seçebiliyorsunuz. Takip ettiğim bloglar genellikle kitap, müzik, tiyatro, sinema ve gündelik hayatla ilgili yazanlar. Bloglarda sık sık blog buluşmalarını okur ve imrenerek bakardım. Tabi biraz da şüphe duyardım. İnsan tanımadığı biriyle nasıl bu kadar samimi olabilir diye! Tecrübe etme fırsatım olmamıştı, geçtiğimiz haftaya kadar. Ajanda gibi bir dergi tecrübesi yaşamamı sağlayan Sinem ile aylardır konuşup dururduk buluşmak için. Hatta sevgili Seda da planımızın bir parçasıydı ama o bizi değil Yunan adalarında gezmeyi tercih etti :)

Haftaiçi iznimi fırsat bildik ve Kadıköy'de buluştuk. Önce Ptt, ardından yemek, alışveriş ve kahve ile günü tamamladık. Tabi arada durmadan konuşarak. İki postcrossing, film ve kitap sever bir araya gelince susmak ne mümkün :)

Elimde bir liste var, uzun süredir görmediğim, ihmal ettiğim arkadaşlarım ve birlikte kahve içmek, tanışmak istediğim insanlardan oluşan. Önemli olan ilk adımı atmaktı, gerisinin gelmesi umuduyla.

Bu da o günden kalanlar...


8 yorum:

  1. PTT'de baslayan bir bulusma, ne guzelmis :) Kimbilir ne keyifli vakit gecirmissinizdir, uzaklardan bakarak imrenebiliyorum sadece :)

    YanıtlaSil
  2. Çok keyifliydi. Belki bir gün oralarda da bir buluşma ayarlarız, belli mi olur :)

    YanıtlaSil
  3. Çok keyifli bir gündü bir de öksürmeyeydim günboyu:)Seninle sık sık buluşup sohbet etmek, film izlemek, kitaplar, müzik hakkında bilgilerini ve önerilerini dinlemek ne güzel olur, iyiki tanımışım seni tatlı arkadaşım, hadi hemen bir tarih ver buluşalım:)

    YanıtlaSil
  4. Bir dahaki buluşmaya kadar geçer inşallah :) En geç 1 Ekim'de tarih belirleyebiliriz canım.

    YanıtlaSil
  5. Bir dahaki buluşmada ben de olacağım, Sinem de anlattı ne güzel vakit geçirmişsiniz. İyi ki bloglar var, birbirimizi tanıyoruz. Benzer zevkleri olan insanların tanışması için uygun mecra, pek ciddi konuşmaya başladığımı farkettim son cümlede :)

    YanıtlaSil
  6. Doğru söylüyorsun, iyi ki bloglar var. Keyifli bir gündü, zamanın nasıl geçtiğini anlamadık :)

    YanıtlaSil
  7. Nee bir sonraki bulusmada hepimiz burada mi (Tongeren:) toplaniyoruz, oley :D

    Yoksa yukarida yazdigini yanlis mi anladim Banu, snif snif :(

    YanıtlaSil
  8. Keşke olabilse, ne güzel olurdu :)

    YanıtlaSil