21 Eylül 2013 Cumartesi

Günün Notları




- İşte benim en sevdiğim mevsim geldi blog. Geçtiğimiz Günün Notları’na oranla daha iyi sayılmam ama daha alışmış olduğum bir gerçek. Biraz kültür sanat haberi vereyim daha iyi olayım.

- Beyoğlu Sahaf Festivali bu yıl 27 Eylül – 19 Ekim tarihleri arasında olacakmış. Gidecek olan biri ses etse de bir ricada bulunsam.

- İstanbul, İstiklal Caddesi, film, sonbahar, yağmur, seanslar arası koşturmaca, festival havası kelimelerini aynı cümle içinde kullandıran ve yaşatan etkinliktir Filmekimi. Bu yıl iki film izleyecektim ama bir aksilik nedeniyle gidemiyorum. Gidecek olanlara iyi seyirler.

- İbb Şehir Tiyatroları ve Devlet Tiyatroları programlarını açıkladı. Fakat büyük hayal kırıklığı içindeyim(z).

- Yine de seçtiğim birkaç oyun var tabi. Şt için Yolcu, Lysistrata, Dt için ise geçen sezon kaçırdığım Çehov Makinesi.

- Black Books isimli şahane diziyi izlemeyenler, hiç vakit kaybetmeyip hemen başlayınız lütfen. İzlerken deli gibi güldüren, üç sezonunu kısa sürede bitirdiğim, sonrasında ise kendimi boşlukta ve mutsuz hissetmeme sebep olan dizidir kendileri. Karakterleri, mekanı, esprileri ve oyuncu seçimleri mükemmel. Tadını çıkartarak, detayları yakalayarak ve zamana yayarak izlenmesi tavsiyemdir.

- Ahmet Ümit’in yeni kitabı “Beyoğlu’nun En Güzel Abisi” Ekim ortalarında buluşacakmış okurlarla, kendisi twitter’da duyurdu. Sabırsızlıkla bekliyoruz.

- Twitter’da #siirinibiraktim isimli bir etkinlik var belki görmüşsünüzdür. İsimsiz şiirlerin kağıtlara yazılıp satın alınmayı beklenen kitapların arasına bırakıldığı bir oyun. Ben de yazdım şiirlerimi önümüzdeki günlerde bırakacağım bir kitapçıda, kitapların arasına. Siz de yapın olur mu? Eğer bırakılan herhangi bir şiiri bulursanız da #siirinibuldum etiketi ile twitter’da paylaşabilirsiniz.

- Geçtiğimiz hafta kardeşim bir sürpriz yaptı bana, Zenit almış! O gündür kendisi ile aşk yaşamakta ve birbirimizi tanımaya çalışmaktayız. 36lık filmi bitiremedim henüz, bitince sonuçları da paylaşırım.

- Foursquare kullanmaya başladım. Her ne kadar "şu an işteyim, işyerinde şurada, yolda burada vs gibi" sürekli yer bildirimleri yapanların amacını çözememiş olsam da yeni kafeler, mekanlar keşfetmek için başarılı bir uygulama bence. Tavsiye ederim.

- Bir de şöyle mükemmel bir ses var(mış), çok geç haberdar olduğum.

lütfen dinleyiniz 1

lütfen dinleyiniz 2

4 yorum:

  1. Ahmet Ümit'i ben de takip ediyorum ve inanılmaz sevinmiştim yeni kitap haberine. Kitabı çıkar çıkmaz koşa koşa gidip edindiğim yazarlardan:)

    diziyi not ettim. gülmek için ne gerekiyorsa yapmalıyım, ne olsa soğuk bunalım havaları başladı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekim gibi tekrar koşturacağız desene :) Ben de çok sevindim habere.

      Umarım diziyi de beğenirsin, ben tabir yerinde ise "anırarak" güldüm inan! :) Annem kahkahalarımı duyup iyi olup olmadığıma bakmaya gelmişti :))

      Sil
  2. Günün notlarını çok seviyorum :)

    YanıtlaSil