20 Nisan 2014 Pazar

Birsen Tezer


Sesini ilk ne zaman duyduğumu hatırlamıyorum. Ancak iyi bildiğim bir şey varsa o da bir daha dinlemekten vazgeçemediğimdir. Konserlerinin genelde iş günlerinde olması ve benim vardiyalı çalışıyor olmam nedeniyle gidememiştim ancak 5 Nisan tarihinde o güzel sesi yakından dinleme fırsatı buldum.

Salon İKSV’de dinleme fırsatı bulduğum ve müzikten sarhoş olmadan ayrıldığım bir konser olmadı. Birsen Tezer konseri de buna dahil elbette. Yaklaşık 2 saat boyunca çok sevdiğim şarkılarını seslendirdi. Konser takvimini kovalamak yorucu olsa da sonuç buna değdi, hem de fazlasıyla.

4 yorum:

  1. Dinlemekten bikmayacaklarimdan.. canli izlemesi, dinlemeside ayri keyif...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, yeniden izlemek istediklerimden.

      Sil
  2. ''müzikten sarhoş olmak'' kesinlikle katılıyorum:) insanı mest ediyor...

    YanıtlaSil