6 Ekim 2018 Cumartesi

Toz Almaya Geldim!


Çok uzun süredir gerçekten kötü günler, haftalar, aylar geçiriyorum. Çözemediğim ve uykumu kaçıran şeyler var. Hayattan zevk almama yardımcı olan ve sevdiğim çoğu şeyden mecburen uzak kalmama sebep olan şeyler. Blog yazmak da bunlardan biri, elim gitmedi bir türlü. Kafamı toparlamak çok zordu çünkü. Bir de yazacak iyi şeyler yoktu. Ne bir kitap ne bir oyun. Sızlanmak için yazmak da içimden gelmedi. Şimdi ne değişti de buradasın derseniz maalesef pek bir şey değişmedi, sorunlar hala yerinde, çözüm görünürde bile değil ancak biraz biraz idrak etmeye başladım sanırım. Ben ne yaparsam yapayım çözülmeyecek şeyler için günlerimi bu kadar kötü geçirmeme gerek yoktu. Küçük şeylerle mutlu olmasını bilen biri olarak sadece bunu yapmaya devam edecektim. Her ne kadar o küçük şeyler lüks haline gelmiş bile olsa yapabilirdim. Bunu geç de olsa anladım. O yüzden buradayım hem bloğun hem de kafamın tozunu alabilmek adına. 

Bu hafta sevdicekle yıllık izine çıkmış olmamız da iyi gelecek biliyorum, elimizden geldiğince dolu dolu geçirmeye çalışacağız. İlerleyen günlerde uzun uzun yazabilmek dileğiyle. 

Umarım hala buralardasınızdır, yeniden merhaba.

4 yorum:

  1. Ben burdayım mesela. Bazen böyle oluyor. Elimiz kalkmıyor yerinden, kanadınız kırık oluyor; bazen de kalbimiz hızlı hızlı çarpıyor. Patti Smith iyi geliyor bana içim kararınca. Sıkıntılarım geçmese de çay demliyorum böyle anlarda.
    Selam vermek istedim.
    Ses duymak iyi oluyor.
    Sevgiler yolluyorum o yüzden....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum selamına Özlem. Fonda Patti dinleyip çay içerek yeni bir yazı yazmaya başlayacağım bu selam hatrına. Sevgiler benden de :)

      Sil
  2. Ben de burdayim Banucum, sıkıntılarının bitmesini ve sana mutluluk veren kucuk, buyuk seylerle ilgili yazilarin gelmesini diliyorum. Ben de buradan kocaman sevgiler gonderiyorum :)

    YanıtlaSil