7 Nisan 2010 Çarşamba

Basit Bir Ev Kazası

Oyun, Songül isimli 15 yıllık evli bir kadının, hayata dair hayallerini, yaşadıklarını ya da yaşayamadıklarını anlatıyor. 15 yıldır hiç değişmeyen sakin kocasının kendisini aldatmasını ve buna doya doya ağlamayı isteyecek kadar da çaresiz bir kadın. Songül'ün hikayesi çok tanıdık. Neredeyse her gün karşılaştığımız türden bir hikaye. Ve Günay Karacaoğlu bu karakteri öyle güzel canlandırmış ki izlememek büyük haksızlık olur. Kendisine Yeditepe İstanbul'dan beri sempatimiz vardır. Ancak bu oyunla artık aileden biri gibi hissediyoruz :) 

8 yorum:

  1. Çok merak ediyordum oyunu , gitsem mi gitmesem mi kararsızdım. Ama madem haksızlık olur Günay Karacaoğlu'nu izlememek :) , gideyim göreyim ben de :)

    YanıtlaSil
  2. ben bayılıyorum bu hatuna, oyunu da çok merak ettim, inşallah gelir buralarada..

    YanıtlaSil
  3. dışavurum, mutlaka izle derim hatta garanti veriyorum :)

    sinem, turneleri oluyor takip etmeli :)

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle izlenmesi gereken bir oyun, günay karacaoğlu resmen döktürüyor..

    YanıtlaSil
  5. albaraz, kesinlikle aynı fikirdeyim.

    YanıtlaSil
  6. albaraz, bence de çok başarılıydı. sahneyi doldurmayı bilen, çok doğal bir oyuncu (kendisini ilk kez sahnede izlememe rağmen bunları hissettirdi.)

    YanıtlaSil
  7. İçime dert olan oyunlardan biri. Hala seyredemedim:(

    YanıtlaSil
  8. Seda, uzun bir süre bilet peşinde koştuktan sonra Oyun Atolyesi'nde yakalamıştım :) Umarım sezon bitmeden ya da önümüzdeki sezon izleyebilirsin. Çok keyifliydi.

    YanıtlaSil