27 Nisan 2010 Salı

Profesyonel

İki kitabı yayımlanmış Teodor Teya ile yıllarca onu izlemiş bir gizli polisin hikayesi. Teya, 40. yaş gününde yayın evindeki odasında günlük sorunları ile boğuşurken sekreteri içeri girerek bir adamın onu görmek istediğini söyler. Gelen adam, görevi yıllarca onu izlemek olan ancak artık emekliye ayrılmış polis Luka Laban'dır. Elinde büyük bir bavul ve evrak çantası vardır. Hikayenin devamını öğrenebilmek için ise mutlaka oyunu izlemenizi tavsiye ederim. Oyundaki küçük detaylar, iki muhteşem oyuncu, hikaye, final, parantez araları yani kısacası her şey mükemmeldi. Daha şimdiden önümüzdeki sezon gelse de yeniden izlesem diye düşünüyorum.

15 yorum:

  1. bu oyunu herkes izlemeli di mi? hatta iki kez izlemeli :)

    YanıtlaSil
  2. ben de gidiyorum bu akşam :)))

    YanıtlaSil
  3. Lisya, şimdiden iyi seyirler dilerim :)

    YanıtlaSil
  4. Hakikaten beğeneni,seveni çok var bu oyunun .
    Bir de günün taze notu :) Polis Luka Laban (Bülent Emin Yarar) , bu sene Afife ödüllerince ,Profesyonel'deki performansı ile "Yılın en başarılı erkek oyuncusu' seçildi.

    YanıtlaSil
  5. Dışavurum, bence hakettiği bir ödül :)

    YanıtlaSil
  6. 8 Mayıs Şinasi'de izlicez inşallah, güzel bi yorum duydum ya daha da heyecanlandım şimdik (:

    YanıtlaSil
  7. Bulent Emin Yarar odulu hakketmisti ama Yetkin de ayri bir guzel oynuyor.

    YanıtlaSil
  8. Saadet, ona ne şüphe :) severiz her ikisini de :)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba, oyunu 1 mayıs cumartesi izledim. Oyunculuk açısından güzeldi. Konu olarak pek beğendiğimi söyleyemem (oyuncuları için izledim :-))

    YanıtlaSil
  10. Duygu merhaba. Benim için oyunculuk kadar konu da başarılıydı. Ama farklı fikirler olacaktır tabi :)

    YanıtlaSil
  11. Bu sezon izlediğim en başarılı oyun . Hem de her açıdan:)

    YanıtlaSil
  12. seda, yorumun üstüne düşününce farkettim ve sanırım benim için de öyle :))

    YanıtlaSil
  13. Geçen sezon Ankara'ya turneye geldiklerinde izleme şansına sahip olmuştum ve çok beğenmiştim, anlatımı farklı, Bülent Emin Yarar ve Yetkin Dikinciler'in oyunculukları bambaşka, her şeyiyle çok güzeldi...

    YanıtlaSil
  14. Kesinlikle! Umarım daha çok sezon boyunca sahnede görebiliriz.

    YanıtlaSil