30 Ağustos 2012 Perşembe

Günün Notları



- Yukarıda gördüğünüz foto Euphoric'in kitap kuleleri ile ilgili yazısı için çekildi. 10 küsür tanesi eksik halidir. :)

- Bayram kartpostalları ile ilgili etkinliği düzenleyen, katılan, gönderen herkese teşekkürler.

- Yeni bir not defterine geçmem gerekiyor, evde 4-5 tane var ama kıyamıyorum. Yeni bir tane almalıyım sanırım !

- Tiyatro sezonu yaklaşıyor, yeni oyunları gördükçe sabırsızlanıyorum.

- Sonbaharın en güzel habercisi Filmekimi de yaklaştı. Program yakında açıklanır.

- Sahaf Festivali'nin tarihleri de belli olmuş, 25 Eylül- 14 Ekim 2012 tarihleri arasında olacakmış.

- İşyerinin yakınlarında çıkan bir yangın sonrası çekilen bir foto ;



- Prag'a gitmiş bir arkadaştan züpper hediyeler;



- Kurs sonrası klasiği, açık havada ders bile keyifli oluyor;



- Sinema keyfi;



- Beykoz'dan;


11 yorum:

  1. yaşasın festivaller geliyor! banu daha çok yaz, inan şevklendiriyorsun!

    YanıtlaSil
  2. ne güzel planlar, ne güzel fotoğraflar :)
    tatilde olduğum için kartpostalınız yeni elime geçti çok teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
  3. cerencim, sağolasın sen de moral veriyorsun :)

    greta, umarım beğenmişsindir :)

    YanıtlaSil
  4. "sinema keyfi" fotosunu sevdim... gerçi hepsini sevdim ama galiba çay fincanları arasına saklanan biletler hoş bir kompozisyon olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de nasıl mutluyum sezon açılacak diye. Bu sene bol bol tiyatroya gitmek istiyorum,
    inşallah beraber de gideriz.

    YanıtlaSil
  6. İnşallah gideriz :) Çok güzel oyunlar görünüyor yeni sezonda...

    YanıtlaSil
  7. ne müthiş bir kule! mendoza'nın kitabı benim de erteleyip durduklarımdan ama okumayı çok istiyorum.
    divan'ı, bir kadının portresi'ni ve don kişot'u okumuştum. üçünü de severek okudum. don kişottaki mizahın tadı damağımda kaldı!
    iyi okumalar,

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim, daha güzel ve büyük kitap kuleleri sizin olsun. Sıralamada öncelik Don Kişot'un. Diğerleri biraz daha bekleyecek sanırım.
    Keyifli okumalar size de.

    YanıtlaSil