20 Temmuz 2012 Cuma

Günün Notları

- Aylar önce Müzekart+ almıştım ancak yeni kullandım, özellikle İstanbul'da olanlara tavsiye ederim. - The Bucket List filmindeki gibi bir liste yapmak istiyorum. - Leyla ile Mecnun sezon finali yaptığından beri büyük bir boşluktayım, eski bölümlerle idare ediyorum mecburen. - Burak Aksak geçenlerde twitterdan yeni sezon ile ilgili fragmanı paylaşmış, "Leyla ile mi Mecnun". Yüreğimiz kıpır kıpır, Eylül gelse de öğrensek. - Trt'nin yeni sezonda yayınlayacağı "Şubat"ı merakla bekliyorum. - Bir de Onur Ünlü’nün yeni filmi ‘Sen Aydınlatırsın Geceyi’ gelse de izlesek. - Grey's Anatomy'i izlemeye başladım, 5.sezondayım, iyi gibi. - Berlin Filarmoni Orkestrası geliyormuş, niye haber vermiyorsunuz ? - Kings Of Convenience ya da Beirut konserlerine gidecek olan var mı ? - Dead Can Dance konseri için biletlerimizi aldık bugün, pek bir mutluyuz. - Kuruçeşme Arena'da açıkhava sinema festivali başlıyormuş, gitsek mi acaba ? - Bayram münasebetiyle kartpostallaşmak isterim diyen blog sahibi arkadaşları şu adrese alalım. - Bir de Fırat karikatürlerine bayıldığımı söylemiş miydim ?

3 yorum:

  1. merhaba
    seviyorum ben fırat'ı hemde çok :)

    YanıtlaSil
  2. Kings of Convenience konserinin yeni tarihi belli olmuş mu? Biletim vardı benim de ayrıca Beirut'a da tabii ki gidiyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Nesrin, sevilmeyecek gibi değil :)

    Deniz, belli oldu ama yeni gün için biletler henüz satışa çıkmadı. Yeni tarihler 26,27,28 Eylül. Yani bu kez üç gün olacak. "biletim vardı" cümleni de çok kıskandığımı belirtmek isterim :) Beirut için bileti tribünden mi yoksa sahne önünden mi alsam karar veremedim. Ama alacağım en kısa sürede.

    YanıtlaSil