28 Aralık 2012 Cuma

Liste!


Sevgili Selin geçtiğimiz günlerde bir istek listesi yapıp mimlemişti sağolsun. Zaten aklımda vardı böyle bir liste yapmak, denk geldi güzel oldu.

Hadi bakalım 2013 senden pek umutluyum önceki 3 yılın olumlu olmayan tüm izlerini sil, temizle.


- Öncelikle her daim sağlıklı ve neşeli olalım.

- Tom Waits artık İstanbul'a gelip konser versin, lütfen!

- Her hafta en az bir oyun ve film izleyebileyim.

- Şu konserlerin tamamına gidebilmemi sağlayacak bir mucize olsun;

Calexico
Brazzaville
Balmorhea
Chinawoman
Paul Banks
Sarah Blasko

- Lale Kart üyesi olayım!

- Sayısal lotoda büyük ikramiyeyi kazanayım! Ciddiyim!

- İstanbul Film Festivali için ayıracak zamanım ve imkanım olsun.

- İtalya'yı gezme hayalim(iz) gerçek olsun!

- En az 100 kitap okuyayım.

- O sergi senin bu müze benim gezeyim.

- Blog sayesinde konuştuğum insanlarla tek tek buluşma ve tanışma fırsatım olsun.

- Woody Allen festivale gelsin!

Hepsi bu! Aşk konusunda dilek olmadığını görüp sebebini merak edenleri birkaç gün önce yazdığım "Bu Aralar" isimli yazıya alalım.

Bence isteyen herkes yapsın listesini...



12 yorum:

  1. Açıkçası 100 kitap olayını biraz iddialı buldum. Yine de guzel liste :)

    YanıtlaSil
  2. Nesrin, teşekkür ederim :)

    İdil, aslında değil çünkü geçtiğimiz yıllarda zaten çok yaklaştığım bir hedef. Bir de haftada 3 kitap projesi yapmıştık ve gayet başarılıydık :) Yeter ki uzun süreli depresyona girmeyeyim, ulaşırım :)

    YanıtlaSil
  3. Hepsinden daha fazlası olsun yeni yılınızda..:) bütün iyi dileklerim sizinle :) bende yapıyorum hemen listemi..

    YanıtlaSil
  4. "Tom Waits gelecek" derlerse heyecandan o an ölürüm de o konseri göremem diye korkuyorum. Gelmeli artık!

    YanıtlaSil
  5. ruken, çok teşekkür ederim :)

    Selin, sözlükte "23 kasım 2013 tom waits istanbul konseri" başlığında şu yorumu "iksv'nin başındaki adam görgün taner'in de en çok gerçekleştirmek istediği konser ve ancak ne var ki yine aynı kurumun tavizi olmadan asla gerçekleşmeyecek konser.
    tom waits en fazla 300-400 kişilik bir salonda konser verme şartıyla gelecekken organizatörler bir kaç on bin bilet satmanın hayaliyle yanıp tutuşuyorlar." görmüştüm doğru mu bilmiyorum ama bana da olası geldi.

    YanıtlaSil
  6. Evet, bunlarin hepsi olsun... İnsanlar mutlu olsun.. Mutlu insanlar mutluluk sacar etrafa.. Herkes yararlanir..

    YanıtlaSil
  7. Berfin Yalcin, umarım! Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. Lale kart ne acaba ona takıldım ben banu

    YanıtlaSil
  9. Sitare, İKSV tarafından düzenlenen organizasyonlarda ayrıcalık tanıyan bir üyelik kartı diyebiliriz. http://www.lalekart.org/ adresinden daha detaylı bilgi alabilirsin :)

    YanıtlaSil