14 Aralık 2012 Cuma

Bu Aralar...


Sevgiye açım, sevilmek ve sevmek istiyorum. Biri beni çok önemsesin, çok özlesin, çok sevsin istiyorum. Sabahları uyandığında aklına geleyim, sesimden bir günaydın duymak için beni arasın istiyorum, geceleri yatmadan önce en son duyacağı şey benim sesim olsun istiyorum. Sesimin değişiminden ruh halimi anlasın, gözümün içine baktığında aklımı okusun istiyorum.

Elini tutup İstiklal Caddesi'nde ya da Kadıköy'de dolaşmak, kitapçıları gezmek, birlikte plak satın almak, farklı yerleri keşfetmek, birlikte geziler planlamak istiyorum. Aynı tarihe yıllık izin isteyip bir hafta boyunca film festivalinde filmler arasında koşturalım istiyorum.

Tiyatro gişesindeki amcaya "kaç kişilik biletiniz vardı" dediğinde "iki" demek ve gülümseyerek ona bakmak istiyorum.

Dışarıda herhangi bir yerde dolaşırken bir küpe ya da film afişi ona beni hatırlatsın, iş yerinde kahve kokusu aldığımda onu hatırlayayım ve mutlu olayım istiyorum.

Hiçbir mail ya da ıvır zıvır şifremi istemesin ama her yazdığımı çaktırmadan takip etsin, bilsin istiyorum. Kıskansın, kıskanayım istiyorum.

Tartışmalarımız olsun, ikimizin de canı sıkılsın ama küs kalamayalım istiyorum. Her tartışmadan sonra birbirimizin değerini daha iyi anlayalım istiyorum.

Beyin MRı çekilirken elimi tutsun "yanındayım" desin istiyorum. O soğuk odada 45 dk yalnız kalmak istemiyorum.

Cumartesi günü önce bir film izleyelim ardından kafaları çekmek için güzel bir yere gidelim istiyorum. Eve dönerken benim için endişelensin telefonu kapatmadan yolun bitmesi için beklesin istiyorum.

İşi gereği bir yere gittiğinde bana oradan kartpostal atmasını istiyorum. En yakın arkadaşlarımı tanısın sevsin, en yakın arkadaşlarını tanıyıp seveyim istiyorum.

Çantamda ya da okuduğum kitabın arasında benden habersiz yazdığı notlar bulmak istiyorum.

Birlikte maça gidelim, hakeme söylenelim, konserlerde bağıra çağıra şarkı söyleyelim istiyorum.

Madem yeniyıla girerken ne yaparsan bütün bir yıl öyle geçiyor, yeniyıla girerken dudaklarından öpmek istiyorum.

Çok istiyorum ama olmuyor...

18 yorum:

  1. Şu an bu yazıyı okumak içimi acıttı ve gözlerim doldu. Hafta başından beri kalbim ağrıyor ve aslında kalbim boş sanırım sadece biraz öfkeliyim ve belki bu yuzden ağrıyor. Aksi gibi, gidip bir de Doris Lessing'in Gene Aşk kitabını okumaya başladım. Şöyle bir cümle vardı kitapta: "Neden duygusal bir incinme fiziksel bir acıyla göstersin kendini? Gerçekten çok garip bir şey"

    YanıtlaSil
  2. ah ah ne dinmez bir yara hatta kara! bu mebguz havalarda, kısa don günlerde daha bir kabartmatozlanıyor bu companion ihtiyacı insanda. ee kolay değil yıllarca romantik komediyi şerbet diye içirmişiz bünyelere haliyle insan özeniyor. aktivitelere arkadaş, hemhal olacak sırdaş istiyor, napalım peki?? 'kader/kısmet yavrum bu işler' teyzelerinin tespihleriyle pışpışladığı hayır dualarını mı alalım; bir upper east side molozlaması stayla ben and jerry's dondurmamızı alıp,jo malone mumlarımızı yakıp,oysho hırkalarımıza mı sarılalım? bence hiçbiri! durmak yok devam, yine gidilecek sinemalara, kitapçılara. keyfimize bakacağız. ohh miss... ama meşhur kahvecide nonfat/extra shot/extra hot kahvemizi yudumlarken kitabımıza çok gömülmeyeceğiz arada bir bakınacağız etrafa ki belki karşı masada oturan beyfendi/hanfendi ile ruhdaş bi an yakalayabilelim.
    sevgiyle kalın banu,olmayan şeyler de olur bir gün...
    Deniz

    YanıtlaSil
  3. :( aslında ne kadar çok güzel şeyler istiyorsun ...
    şu şifremi istemesin dedin ya ne güzel bir konuya değindin insanın bazı şeyleri de özel olmalıdır ne olursa olsun diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
  4. En son beni çok sevecek birini istiyorum dediğimde ,evet oldu ama boğuldum bunaldım yapamadım.

    YanıtlaSil
  5. maledisant, ben artık öfke bile hissedemiyorum sanırım. Sadece bu aralar iyi olmadığımı biliyorum. Ama iyi olacağımı da...Hem yazarken hem de okurken (defalarca) ağladım niye ağladım onu da bilmiyorum. Bir dostum "akması gerekiyormuş" dedi sanırım haklı. Umarım yaptığın şeyin de sana faydası olur ve atarsın o sıkıntıyı.

    Deniz, çok teşekkür ederim tavsiye ve iyi dileğin için. Yarın kahvemi tavsiyene uyarak içeceğim :)

    Nesrin, her insanın kendine özel bir alanı olmalı değil mi? Birileri anlatmalı şimdiki ilişkilere bu durumu.

    emili, ilk yanıtın yanlış anlaşılabileceğini düşünerek düzeltmek istedim. Belki karşındaki sana sevgi verirken sen aynı hisleri yaşayamadığın için yaşatamadığı içindir. Kim bilir? Umarım karşılıklı olabilecek biriyle karşılaşırsın.

    YanıtlaSil
  6. Bir çok insanın duygularını ne de güzel dile getirmişsin.Ahhh bütün bunları yaşayan ne kadar az insan var.Hep bir şeyler eksik oluyor her nedense.Tamamlamak istedikçe eksiklik daha da büyüyor.Sonrası da artık büyü bozulmuş oluyor :(

    YanıtlaSil
  7. Mabel Matiz'in Şüpheli Şarkının Şairi'ni dinlerken hissettiklerimi bu yazınızı okurken hissettim ağlayarak. Onu ağladık aslında hepimiz aynı kahvenin köşesinde günlerden pazartesi olmasa da. İyi olacağınızı biliyorum, blogunuzun adından anlıyorum:)

    YanıtlaSil
  8. Mahmutun güncesi, teşekkür ederim. Maalesef eksik, artık tamamlamak için uğraşmamak gerek sanırım.

    Gökçe, azalsa da az kalsa da iyi olacağıma dair hala umudum var, teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar güzel yazmışsın,
    içime dokundu resmen.

    Hayat işte olup gidiyor bir şekilde , umut etmek adet olmuş ,hayaller üzerine kurduğumuz hayatı gerçeklik rayları üzerinde ilerletiyoruz ,sonunçta kurduğumuz hayaller o raylar üzerine oturuyor :))

    Her şey bir gün istediğimiz gibi olacak inanıyorum :)

    YanıtlaSil
  10. 2013 de tüm bu dilekler gerçek olsun!

    YanıtlaSil
  11. olur gider, teşekkür ederim, umarım hepimizin masum istekleri gerçek olur.

    CEPAYNASI, çok teşekkür ederim ve umarım :)

    YanıtlaSil
  12. Bu gece bir ruya gordum. İki bucuk yil once biten alti yila yaklasmis iliskimin bittigi zamanlara geri donmustum. Bir yandan o gunlerdeki gibi surekli agliyor bir yandan soyle bir cumle kuruyodum ruyada. "kalbimden kasiklarima kadar inen o duz cizgi, kezzap dokulmus gibi yaniyor". Ruyadan uyandigima nasil sevindim anlatamam. Ruyada bile olsa o gunlere geri donmek ve o fiziksel aciyi yeniden bedenimde hissetmek cok huzursuz bir duygu. Uyanali 10 dakika falan oldu, kafam daagilsin diye nette dolanirken okudum bu yazini. Ve bunlari neden yaziyorum? İnanir misin su yazdigin maddelerin her birini yasadigim bir iliskiydi bu bajsettigim. Maca gitmek dahil... Her bir madde. İstisnasiz. İstiklal mabedimizdi. Finali de orda yaptik. Artik her adimimi attigimda içimdeki burukluğu atamadigim eski bir dost gibi istiklal. Bu maddelerin oldugu bir iliskiyi yasadim yasamasina da sonunda oyle bir kalbim kirildi ki, o kadar derin bir hayalkirikligi yasadim ki sana diyecegim, dileklerine hayalkirikligi ve buyuk acilardan uzak Bitmeyen bir iliski istedigini de ekle. Cunku mantigi insana hep "iyiki yasadim bir suru guzel sey biriktirdim" diyor evet ama o aci yok mu o aci... Hala canimin yine boyle aciyacak olma ihtimalinden korkarak hemen uzerini ciziyorum karsima cikan adamlarin. Yanlis biliyorum ama icgudusel, engel olmakta zorlaniyorum. Bu dedigim maddeyle birlikte tum bu istediklerinin olmasini yurekten dilerim sevgili banu:)

    YanıtlaSil
  13. zerocum, ne söylesem yaşadığın acıyı hafifletmez biliyorum, zaman bile tamamen ilaç olmaz mutlaka bir sızı kalır inceden. Tam unutursun bir rüya ile hatırlatır kendini. Hele böylesi yoğun bir ilişkide... Ama yine de hem kendim hem de sen için daha iyisini daha güzelini, bitmeyecek olanını diliyorum.

    YanıtlaSil
  14. Dile tabi, dileyelim, dilemekten vazgecmeyelim:)

    YanıtlaSil
  15. Güzel şeyler bunlar. Çok fazla bir şey istemiyoruz aslında. Sadece istediğimiz şeyleri paylaşacak biri... Çok şey mi bu :)

    YanıtlaSil
  16. Anıl, çok değil ama nedense kolay bulunmuyor. Bir dengesizlik var ama çözemedim :)

    YanıtlaSil
  17. Yazdıklarını okurken çok duygulandım. Çok güzel dileklerde bulunmuşsun, bir film seyrediyor gibi hissettim kendimi. Kalbinden geçen ne varsa dilerim 2014te hepsi gerçekleşir; sağlıkla ve mutlulukla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol Esracım, umudum kalmadı gibi ama bakalım :)

      Sil