8 Nisan 2013 Pazartesi

Günün Notları



- Nisan ayının ilk gevezeliğine hoş geldiniz!

- İbb Şehir Tiyatroları tarafından düzenlenen "müzikal geceler" için biletler 15 Nisan'da satışta olacakmış, kaçırmayın!

- Karnaval.com aracılığı ile Borusan Klasik de dinlenebiliyormuş. Özellikle yolda dinlemek çok keyifli oluyor, hem kitap okuyabiliyor hem de müzik dinliyorum.

- Geleneksel bahar dönemi iznim başladı, süper bir program hazırladım kendime. Detayları zamanla buralarda olur.

- Deniz'in twitterdaki bir yorumu sayesinde Bonobo ile tanıştım. Çok keyifli albümleri var, tavsiye ederim. Hem Deniz'in de dediği gibi belki yeni albümlerinin şerefine İstanbul'a da uğrayabilirler.

- “Piri Reis ve 1513 Dünya Haritası: 500 Yılın Gizemi” isimli sergi 31 Mayıs tarihine kadar Tophane-i Amire'de olacak, kaçırmayın.

- Yorgunluk, grip vb gibi sebeplerle 5 festival filmimi kaçırdım, pek mutsuzum.

- 24 Mayıs tarihli Buika konserine bilet almak ise mutluluk sebebi.

- Bu aralar biraz yavaş okuyorum sanırım bir de ne okuyacağıma karar vermekte zorlanıyorum. Bu aralar zor beğeniyorum. Bu aralar depresyonda mıyım neyim?

- Böyle beklenmedik anlarda gelen kartpostallar ve bir de onları gönderen -çoğu blog sahibi- güzel insanlar var, iyi ki var.

- Bir de instagram var, fotoğraf makinemin bozuk olduğu bu uzun süreçte o olmasa ne yapardım bilmem!

- Bir de izleyeceğim iki opera için biletim ve yüksek dozda heyecanım var.

- Ayrıca çok güzel bir ajandam ve neredeyse her tatil günü dolu olan sayfaları var.

- Bir de şöyle bir şey var;

Bazen insanlar çok güzel oluyordu.
Görünüşleriyle değil.
Söyledikleriyle de değil.
Sadece varlıklarıyla.

12 yorum:

  1. süper ve yoğun bir program gibi görünüyor:)

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun; geride daha 4 film var üzülme :)

    ne tesadüf bu ay benimde 2 opera biletim var ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ama kaçanlara üzülmeden de olmuyor maalesef :(

      hangileri ve hangi tarihler?

      Sil
    2. malesef öyle :(

      19 nisan Sevil Berberi, 25 nisan Şen Dul; aynı olabilir mi :)

      Sil
    3. Sevil Berberi ve Şen Dul'u izleyeceğim ben de ama farklı tarihlerde :)

      Sil
    4. :( keşke tarihleri de tutturabilseydik :)

      Sil
    5. Bugün "Sevil Berberi"ni izledim ben, uzun uzun yorumlayacağım blogda...

      Sil
  3. Beğendiğine sevindim, Bonobo'nun tüm diskografisini dinlemeni öneririm bu vesileyle:)hatta en son albüm ile ilgili şöyle mini bir yazımı da bulabilirsin: http://www.ravemagazin.net/bonobo-the-north-borders/ , keyifli dinlemeler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. link hata veriyor ama benim bağlantımla ilgili, yorumu yazmak için de çok uğraştım, ilk fırsatta okuyacağım :)

      Sil
  4. Dolu dolu proğram yapıp koşturmayı sevenlerdenim.Koşturmak biraz yorsada o keyifli,mutlu anlardan sonra nasıl oluyor insan?Hele bu koşuşturmaca sanatla ilgiliyse bayılıyorum...
    İyi seyirler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek sevdiğim koşturma bu zaten, sanat için, sanatla ilgili olan :) yorulsam da şikayet etmem. Teşekkür ederim :)

      Sil