31 Mart 2013 Pazar

Ceylan Ertem




Ceylan Ertem, sevgili Ceren ve blogu sayesinde tanıştığım ve çok sevdiğim seslerden biri. Hatta üşenmedim baktım Ceren'in şuradaki 2010 tarihli yazısında görmüşüm.

Dinledikten sonra vazgeçmek mümkün değil tabi, Ütopyalar Güzeldir albümünü ve diğer şarkılarını canlı dinlemek için konser tarihlerini takip ediyordum ancak akşam vardiyasında olmamdan dolayı bir türlü uygun tarih yakalayamadım.

Ancak geçtiğimiz Cuma günü Beyoğlu Hayal Kahvesi'nde Sezen Aksu Tribute konseri vardı, izinli olmamdan dolayı bu fırsat kaçmaz dedik ve aldık biletlerimizi.

Ceylan Ertem, sahnede çok enerjik ve sempatik. Tavırları çok doğal, arkadaşları ile iletişimini izlemek bile keyifliydi.

Yanlış anımsamıyorsam 2 tanesi Murat Çopur tarafından seslendirilmek üzere toplam 19 şarkı çaldılar. Hepimizin mutlaka bir anısına eşlik etmiş Sezen şarkıları; Güllerim Soldu, Vazgeçtim, Onu Alma Beni Al, Kalbim Ege'de Kaldı, Tutsak, Kolay Değil, sözlerinin büyük kısmının beni anlattığına inandığım Adem Olan Anlar :) ve uzun süredir dinlemediğim hatta beynimin tozlu raflarında unutulmuş olan Lunapark...

Her ne kadar uzun süresine rağmen yorgunluğumu kat be kat artırmış olsa da kulaklarımıza ve bize çok iyi gelen bir konser oldu.

4 yorum:

  1. Sahnede canlı performanslarını izlemek istediğim bi kaç isimden biridir Ceylan Ertem, konser videolarını izlemiştim, gerçekten de şarkı söylerken ki tavırları çok tatlı, ne kadar keyif aldığını hissettiriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk fırsatta izle derim, ben ikinci kez izlemek için fırsat kolluyorum :)

      Sil
  2. Yazdıklarınıza katılıyorum.Bu sesle ben de geçen sene Mart ayının başında gittiğim Bodrum'da bir konser vesilesiyle tanışmıştım.Gerçekten güzel bir ses.Bu konseri bloğumda ''BODRUM'DA KONSER BAŞKADIR'' adı altında da yazmıştım.Keyifli bir gece yaşamışsınız.Daim olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer fırsatınız olursa Sezen Aksu Tribute konserini de izlemenizi tavsiye ederim, gerçekten çok keyifliydi. Teşekkür ederim, daha güzelleri sizin olsun :)

      Sil