14 Ekim 2013 Pazartesi

Herkesin Bildiği Sırlar


8 yıllık evliliğin ardından ayrılan adam ve kadın. Evde kalan eşyalarını almaya gelen kadın, deli gibi yağan yağmur nedeniyle geceyi adamın yanında geçirmek zorunda kalır. Böylelikle 8 yılın muhasebesi tek bir geceye sığdırılmaya çalışılır. Aynı olaylar adam ve kadının gözünden farklı farklı anlatılır, bazen ortak nokta yakalanır, bazen deliler gibi gülünüp halay çekilir, bazen hüzünlenilir, çoğunlukla ise kavga edilir, karşı taraf suçlanır. Gecenin ilk saatlerinde karşındakini suçlayan sözler ilerleyen saatlerde hedefi değiştirir.

Böyle bir oyun “Herkesin Bildiği Sırlar”. Kadın erkek ilişkilerine dair söylediği yeni bir şey yok zaten öyle bir iddiası da yok, adı üstünde. Ancak samimi bir oyun. İlk yarısı eğlenceli, ikinci yarısı ise hüzünlü. Oyunculuklar şahane. Sanki sahne değil de evinizin salonundaymışsınız gibi hissettiren cinsten. Sanki komşunuzun kavgasına şahit oluyormuş gibi. Belki de siz ve sevgiliniz...
İçinde iki kez duyulan güzel bir şarkıyı barındırıyor. Bir de yağmur. Öyle güzel yağıyor ki, gerçek gibi...

Şarkı için üşenmeyip tıklayınız lütfen!

9 yorum:

  1. Geçen sezon gittiğim bir oyundu.Oyuncular çok doğal bir oyun sergilemişlerdi.Küçük sahnede izlemiştim.yazdığınız gibi samimi bir oyundu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Güzel bir sezon açılışı oldu benim için :)

      Sil
  2. bloğunuzu çok beğendim hemen takibe aldım. siz de beni takip etmek isterseniz: aylininannesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Ben de sonunda izleyebildim Herkesin Bildiği Sırlar'ı ve çok beğendim. Dediğiniz gibi çok samimi, çok eğlenceli ve aynı zamanda da hüzünlendirici. Dikkatimi çekti, sizde oyunun kitapçığı var ama benim izlediğim gün maalesef yoktu üzüldüm şimdi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gittiğim diğer oyunlarda sorarım senin için varsa alırım :) Ellerinde kalmamış olabilir o seansta. Bu arada kartpostal etkinliği için karar verdin mi? :)

      Sil
    2. Çok sevinirim :) Karar verdim yapacağım :) hatta şimdi senin geçen yılki etkinliğine bakmaya geldim buraya :) Bu ara biraz yoğunum ama bu hafta içi mutlaka duyuru yapacağım bekliyorum seni de :)

      Sil
    3. Bensiz olur mu hiç? Gelirim tabi :))

      Sil
    4. Etkinlik hazır bekliyorum :) Daha çok kişiye ulaşabilmemiz için duyurabilirsen çok sevinirim :)

      Sil