8 Kasım 2013 Cuma

Günün Notları


- Efendim uzun bir aradan sonra gelen Günün Notları çoğunlukla olduğu gibi kültür – sanat haberleri ağırlıklı olacak. Ancak sızlanmasız bir yazı düşünemiyorum onları da araya sıkıştıracağım elbette. Keyifle okumanız dileğimle.

- Ancak başlamadan önce e-mail ve yorumlarla ilettiğiniz düşünceleriniz için teşekkür ederim. Ben de "Günün Notları"nı yazmayı pek sevmekteyim.

- Benim sorunum plan yapmayı sevmek sanırım. Bunun neresi sorun derseniz planın uygulanamayışı ve bunun getirdiği mutsuzluk derim.

- Pek sevdiğim Etgar Keret yeni bir kitap yazmış, Yedi Güzel Yıl. En kısa sürede alınıp okunmalı.

- Yekta Kopan’ın yeni kitabı Aile Çay Bahçesi’ni okudum geçtiğimiz günlerde. Ben pek sevdim Müzeyyen ve hikayesini. Tavsiye ederim. Yazının ilerleyen bölümünde kitaptan alıntı da paylaşacağım.

- Geçtiğimiz günlerde bir kitap gördüm bloglardan birinde, yazarı Melda Uytun. Kitabın ismi çok hoşuma gitti “Yağmurdan Kaçmayanların Şarkısı”. Okuyan varsa yorumlarını beklerim.

- Yine sevdiğim yazarlardan Ahmet Ümit’in yeni kitabı Beyoğlu’nun En Güzel Abisi’ni de kitapkardeşliği ile okudum. Belki kitapla ilgili bir yorum yazarım daha sonra.

- Duymayan kaldı mı bilmiyorum ama yine de paylaşayım. Efendim pek güzel insanlar bir araya gelip Başka Sinema adında bir güzellik oluşturmuş. Lütfen kayıtsız kalmayınız, bilgi için şöyle buyurun... http://www.baskasinema.com/

- Vizyondakilere de bakmak gerek bence, güzel filmler geliyor.

- TÜRVAK Sinema – Tiyatro Müzesi 29 Aralık tarihine kadar Liv Ullman & Ingmar Bergman Fotoğraf Sergisi’ne ev sahipliği yapacak, kaçırmayınız lütfen.

- Bir de yılbaşı geliyor, ortalık renklenmeye başlayacak, pek güzel olacak.

- Bir de şöyle bir şey var;

“Yüzünü unuttuğun birinin sesini duyuyorsun. Sesini unuttuğun birinin yüzünü hatırlıyorsun. Hayat seni bir köşede sıkıştırıyor. Sırlardan oluşan ağaç, yapraklarını dökmeye başlıyor. Yaptığın sıradan iş, olağanüstü bir büyüye dönüşüyor. Bir hedef beliriyor. Aniden.”

(Aile Çay Bahçesi – Yekta Kopan)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder