2 Aralık 2013 Pazartesi

Düğün Şarkısı


Bir otel odasındayız. Önceki gece verilen partiden kalan dağınıklığın yanı sıra kenarda duran gelinlik ve damatlık çekiyor dikkatimizi. Anlatıcımız aynı zamanda gelinliği giyecek olan kadın, sevdiği ve sevildiği adamın, Achilleus’un Ophelia’sı.

Adam, aynı zamanda kadının hayran olduğu bir oyun yazarı. Sahnede Opheila’yı oynayan kadını görür görmez aşık oluyor ve hisleri karşılık buluyor. Oyunda, kadın ve adamın düğün öncesi ve sonrası hayatını dinliyoruz Ophelia’nın bakış açısından. Maalesef mutlu bir hikaye değil. Yaşadıkları değişim mutsuzluğu beraberinde getiriyor.

Tek taraflı dinlediğimiz için hikaye bizim açımızdan biraz eksik kalıyor, tamamlamak bize düşüyor. Ancak bu oyuna dair olumsuz anlamda bir eksiklik değil. Sadece diğer bakış açısını görebilmek adına bir eksiklik. Yani adamın hislerini, kadının aktardığı kadarıyla öğreniyoruz. Belki ondan da dinleyebilseydik taşlar "daha fazla" yerine oturabilirdi. Ya da belki de Civan Canova öyle güzel yazıyor ve Berrin Akhasanoğlu öyle güzel oynuyor ki biraz daha izlemek istemek bizim için gayet doğal bir histir.

Keyifli seyirler.

5 yorum:

  1. intihar dükkanı şahane :)
    bi de özledim seni ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de özledim! Hem daha foto çekemedik birlikte, yeni bebeğimle :D
      Bir tarih belirleyelim artık :)

      Sil
    2. kesinlikle ....
      yoğunluk ve yorgunluk git başımdan ....
      öpering :)

      Sil
  2. Hangi ara yazdın hangi ara yazdın =) Ben yazayım diyordum şimdi okudum kendim yazmış kadar olduğum için boş verdim =)))))

    YanıtlaSil