2 Ocak 2014 Perşembe

Günün Notları



-Efendim öncelikle mutlu yıllar, güzel günler diliyorum!

-Uzun süredir yazmıyor olmama sitem eden herkese teşekkür ederim, özellikle iki tanesini öperim! Onlar kendilerini bilir!

-Üşengeçlik konusunda tavan yaptığım dönemlerden birinin aynı zamanda en çok çalıştığım hatta hırsla çalıştığım döneme denk gelmiş olması da pek manidar.

-Bu arada kitap okumaya fazla zaman ayıramadığım için mutsuz olduğumu da eklemeden geçemeyeceğim.

-Etkinlik konusunda da durum pek iç açıcı değil, sadece dört oyun, üç konser, iki opera ve bir bale izleyebildim sezon açıldığından beri. Birkaç tane de festival filmi var. Eski hızımı özledim.

-Bu sene geride kalan seneyle ilgili bir bilanço yapmadım, kötü sonuçları tekrar tekrar dile getirip, acıyı tazelemek gereksiz.

-Ancak yeni yıldan daha doğrusu yeni yılda kendimden umutluyum! Bir sürü yeni yıl planım olduğu bir gerçek. Bu kez planda kalmayıp icraate dönmesi için daha fazla çalışacağım da...

-Bu arada güzel konser haberleri var, ben 14 Mart Thee Silver Mt. Zion Memorial Orchestra ve 29 Mart Wye Oak konserleri için biletlerimi aldım, sizi de beklerim!

-Yeni yıl için bir sürü güzel kartpostal gönderdim ve aldım. İyi dileklerini sunan herkese teşekkür ederim!

-Başka Sinema etkinliğine hala katılmayanınız varsa teessüf ederim! Ocak filmlerinden en az biri mutlaka ilginizi çekecektir bir bakın derim! http://www.baskasinema.com/

-Sinema demişken, Sinema dergisinin kapatılmasına ne kadar üzüldüğümü de belirtmek isterim!

-Uzun çalışma saatleri sonrası eve geldiğimde karşılaştığım paketle, daha doğrusu paketten ziyade beni düşünmesi ile mutlu eden Eda’ya da ayrıca teşekkür ederim. Bir de özlediğimi belirtmeden geçemeyeceğim!

-Şimdi kendime güzel bir Türk kahvesi yapmak için yeni yılın ilk “Günün Notları”nı burada bırakıyorum. En kısa sürede etkinlik yazılarında görüşebilmek dileğimle. Sevgilerimi sunarım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder