7 Mayıs 2020 Perşembe

Biraz Oradan Biraz Buradan

Günler bir yandan freni patlamış kamyon misali şuursuz bir hızda ve paldır küldür bir yandan da yolun karşısına geçmeye çalışan salyangoz ayarında geçiyor. Günün bitiminde dönüp bakınca hem çok şey yapmış hem de işe yarar hiçbir şey yapmamış gibi bir his doluyor içime, anlayacağınız herkes gibi kafam karışık. Az önce kardeşim hangi günde olduğumuzu sorduğunda hemen yanıt verememek içimi acıttı, oysa Pazar günlerinin sıkıcılığını adım gibi bilen insanım hemen yanıt vermem gerekirdi, veremedim. Çünkü her gün birbirinin aynısı sıkıcılıkta. Evet giriş paragrafından da anlayacağınız üzere sürekli bir sızlanma halindeyim. Özlemek, üzülmek, endişelenmek ve sızlanmak günlük rutinim haline dönüştü. Arada bir gözyaşı ile de sosluyorum mis gibi oluyor.

Aslında aklımda yazmak yoktu ama baktım sevdicek bir yazı yazmış, eksik kalmak olmaz. Yok canım o hiç baskı yapmadı tamamen benim isteğimle yazdığım bir yazı bu :D 

Evden çalışma hatta her şeyi evden yapma düzenine geçeli 48 gün oldu. Kahve, kitap ve film üçgeni ile oyalanmaya, akıl sağlığımızı korumaya çalışıyoruz. Bu aynı zamanda her şey iyi olacak umuduna tutunmamıza da yardımcı oluyor.



Az önce bitirdiğim bir kitap var, içinde 6 tane öykü yer alıyor. Hans Fallada tarafından yazılıp Can Yayınları aracılığı ile bize ulaşan kitabın adı Neden Ucuz Saat Takıyorsun? 
Hikayelerin ortak noktası fakirlik. Kitaba ismini verenden ziyade Elli Mark ve Mutlu Bir Noel Kutlaması isimli öyküsünü çok sevdim. Hem burnumu sızlattı hem de umut aşıladı.

Yazıya başladığımda Pazar günüydü, taslakta bıraktım devam etmek içimden gelene kadar beklesin diye. Günlerden Perşembe, markete gidip geldim. Sonra paketleri ve kendimi dezenfekte edip bir kahve yaptım. Şu an biraz daha iyiyim sanırım.

Çoğunluk için pek yeni sayılmasa da bizim için yeni olan bir diziye başladık, Westworld. Henüz iki bölüm izlediğimiz için erken olabilir ama çok ilginç bir konusu var ve bizi kendine bağlamayı başardı.

Dün yeni bir öykü kitabına başladım, daha ilk öyküde yazarın dili kullanımı, kurduğu cümlelerin akıcılığı ilgimi çekti. Şimdiden öneriyorum. (Yağmurdan Sonra - William Trevor)

Şimdilik benden haberler bu kadar. Umarım iyisinizdir ve iyi olmaya devam edersiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder