11 Ekim 2020 Pazar

Biraz Yoruldum

Ne yazacağımı bilmeden oturdum pc başına. Uzun süredir ağzımda kekremsi denilen cinsten bir tat, hayatımda yolunda giden şey sayısı bir elin parmakları kadar belki. Çok yorgun hissediyorum ama gerçekten çok yorgun. Omuzlarımda ve kafamda tonlarca ağırlık varmış da atmak için senelerdir çırpınıp duruyormuşum gibi bir yorgunluk. İstediğim şeylerin çoook uzun zaman sonra beni bulmasına, ağır aksak gelmesine ya da çoğunlukla gelmemesine alıştım sanıyordum ama yanılıyormuşum. Bir kez sadece bir kez bir şeyin kolayca gerçekleşmesini istiyorum. Ne olduğunun bir önemi yok ne kadar önemli bir şey olduğunun da. Sadece ama sadece kolay olmasını, beni şüpheye düşürecek kadar kolay olmasını istiyorum. Hatta o kadar kolay ve hızlı gerçekleşsin ki ulan bu iş çok kolay oldu bir pislik çıkmasın diyeyim, içi boş bir korku yaşayayım istiyorum. 

Hayatım boyunca kendimi şanslı hissettiğim an sayısı fazla değildi zaten ama hiç bu kadar şanssız ve sabırsız da hissetmemiştim kendimi. Sürekli bekliyorum, bir iş fırsatı çıkıyor aylarca bekliyorum tam olacak derken bir aksilik çıkıyor yine de enseyi karartmamaya çalışıyorum biraz daha sabrediyorum yine tam olacakken başka bir aksilik çıkıyor yine bekliyorum, haftalarca bekliyorum. Sadece ve sadece küçük bir iş fırsatı için bile normalde olmayacak birkaç aksiliğin üst üste gelesi tutuyor konu ben olunca. Uzaktan bakınca mızmızlanıyormuş gibi görünüyor olabilirim inanın bilmiyorum tek bildiğim sabrım kalmadı. Hiçbir şeye sabrım kalmadı. Bir kez ve hemen şimdi herhangi bir şey çok kolay bir şekilde gerçekleşsin istiyorum. Lütfen. 

4 yorum: