24 Mayıs 2012 Perşembe

Günün Notları

Öncelikle iki ilanım var;

- Konser meraklısı, sinemaya bayılan, tiyatro salonlarını evi gibi benimseyen, ayda en az beş kitap okuyan, esprili, alışverişi seven, seyahat etmeye bayılan, o müze senin bu sergi benim dolaşan, hediye almayı da vermeyi de çok seven, iyi günde de kötü gününde de yanında olabilen, arşivci ruhlu, hayatının merkezinde "sevgilisi" olmayan, kendini, kültürü önemseyen, festivalleri takip eden, hal hatır sormayı esirgemeyen, fotoğraf çekmekten hoşlanan "sosyal dost" aranmaktadır. İlgilenenlerin yorum yapması rica olunur!

- Tiyatro, reklamcılık, seyahat ile ilgili alanlardan birinde iş aranıyor! Tüm sezon tiyatroda olabileceğim, her oyunu izlemeye fırsat bulabileceğim bir iş olabileceği gibi küçük bir reklamcılık firmasında, kendime ait bir masada, müziğimi dinleyip çayımı içerek yaratıcı şeyler oluşturabileceğim bir iş olabilir. Ama en güzeli ve en çok istediğim yıl içinde en az 12 kez seyahat edebileceğim, dünyayı dolaşabileceğim bir iş olur ! Tekliflere açığım !

- Havaların yağmurlu olmasından şikayetçi olmayan bir ben varım sanırım.

- Güzel konser haberleri geliyor, 11 Haziran'da Dany Brillant, 9 Temmuz'da Duran Duran, 25 Temmuz'da Enrico Macias, 25 Ağustos'ta Feist, 21 Eylül'de Beirut şu an ilgimi çeken ve biletleri satışta olan konserler. Bir de 19 Eylül'de Leonard Cohen konseri olacağına dair haberler okudum ama kesin mi bilemiyorum.

- Okunacak kitap sayımı tekrar 46ya düşürdüm, mutluluktan ağlayabilirim.

- Masumiyet Müzesini gezmek istiyorum ancak henüz fırsat bulamadım.

- 10 Haziran'a kadar mutlaka Rembrandt ve Çağdaşları sergisine gitmek gerek.

- Yenikapı'nın Eski Gemileri Sergisi 16 Eylül tarihine kadar R. Koç Müzesi'nde olacakmış.

- Şöyle mükemmel bir şarkı var, dinlemek gerek.

- 30. İstanbul Film Festivali'nin 30 Yılından 20 Yönetmen isimli kitabı gören, alan var mı ? Ben bulamıyorum da...

- Resim konulardan bağımsız, öylesine... (Dali'den.)

22 yorum:

  1. İlk şıkka talibim:)) ama datça'dayım "kadroya" girmemi engeller mi??;)

    Ps: bu keşfi sağlayan kitap okuyan şirin'e benim ciddi bir karşılama töreni düzenlemem farz oldu simdi:)

    YanıtlaSil
  2. Engel şöyle dursun ilk 3te olman garanti :)

    Şu an kendisiyle konuşuyorum, kitap okumayı sevdiği kadar dost sohberini de seviyormuş. Eminim iyi anlaşacaksınız :)

    YanıtlaSil
  3. Yalnız değilsin,ben de hiç şikayet etmiyorum yağmurlu havalardan. Hatta az güneş çıktı mı mızmızlanmaya başlıyorum yine mi sıcak,yine mi güneş diye ama allahtan çok uzun sürmüyor yine grileşiyor hava,yağmur yağıyor. Şu bir iki haftadır benden mutlusu yok o yüzden :) (Abarttım biraz,farkettim :) )

    YanıtlaSil
  4. Banucum şu adreste kitap var gözüküyor http://www.gununfirsati.com/default.asp?git=3&urun=42077 bendemi sipariş versemçok hoşmş:) öptümçok

    YanıtlaSil
  5. KediDeli, bence az bile söyledin :)

    Sinemcim, bu siteyi ilk kez duyuyorum. Daha önce birçok sitede stokta göründüğü için sipariş verdim ama hep elim boş döndüm... Siparişi verdim umarım bu kez olur :) Çok teşekkür ederim.

    Leylak Hanımcım, size de ilk üçte garanti yer veririm :) Antalya'yı severim. Yaş, cinsiyet, dil, din, ırk ayrımımız yoktur herkese kapımız açık :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Senin yazdıklarını okumadan duramıyorum:)))Bloğunu açarken keşke sanal dostum olsa dedim açtım okudum aynı paylaşımda bulunmuşsun:))) Senin saydığın özellikleri tam olarak karşılamasam da konser, sinema, tiyatro sever, kitapsız yaşayamayan ama yavaş okuyan (hızına hayranım bu arada), esprili, alışverişi seven, o müze senin bu sergi benim dolaşan, hediye almayı da vermeyi de çok seven, iyi günde de kötü gününde de yanında olabilen, arşivci ruhlu, hayatının merkezinde "sevgilisi" olmayan, kendini, kültürü önemseyen, festivalleri takip eden, hal hatır sormayı esirgemeyen, fotoğraf çekmekten hoşlanan biriyim. "Sosyal dost" un olmak isterim:)))

    YanıtlaSil
  7. milena, çok teşekkür ederim moral oldu ilk cümlen :) O zaman seni de kadroya ekledim :) Şaka bir yana, neden olmasın?

    YanıtlaSil
  8. ben de ilk ilandaki şartlara uygun biriyim sanırım ama Ankara'danım :)
    en çok da kitap, tiyatro ve sergi kriterlerine uygunum sanırım
    31 Mayıs tarihine kadar devam eden bir resim sergim var yolun düşerse beklerim :)
    Bence de 10'una kadar Rembrandt'i gezmek lazım bu yüzden hafta sonu İstanbul'a gelmeyi düşünüyorum
    Beirut'un geldiğini de öğrenmiş oldum senden, canlı canlı bir postcard from Italy dinlemek güzel olurdu
    ben de bir postcrossing kullanıcısıyım ayrıca
    sanırım çok konuştum iyi günler diliyorum sana :)

    YanıtlaSil
  9. Kitapsa benden sorulur..:)

    YanıtlaSil
  10. greta, blogunda okudum sergi haberini, Ekim - Kasım gibi Ankara'da olma ihtimalim var. O zaman bir sergin olursa büyük keyifle katılabilirim. Postcrossing ne kadar keyifli değil mi ? Benim kartlarım 100ü geçti, arada bir tekrar tekrar bakıp duruyorum inan :)

    aikon, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  11. umarım denk gelir ve ben de seni ağırlamaktan keyif duyarım :)
    ben daha yeniyim Postcrossing'te ama ona rağmen gözümün önünden ayırmıyorum kartlarımı ve gerçekten çok keyifli :)

    YanıtlaSil
  12. post'u açtığım gibi "aaa Dali!" dedim sonra okumaya başladım. adam kimseyi bulamadığından mı bilmiyorum ama kız kardeşi Anna Maria'yı sıkça resmetmiş. her ne kadar yorum yazmasam da her yazdığını okuyorum ve keşke daha çok, daha sık yazsa diye söyleniyorum içimden. sosyal dostun olmaya tâlibim ama başvuru var epeyce bana sıra gelir mi bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
  13. greta, çok teşekkür ederim. Resimlerini yakından görmeyi çok isterim. Birkaç yıl önce bir resim kursuna başlamış ancak iki hafta sonra bırakmak zorunda kalmıştım (vardiya nedeniyle). Biraz da kıskançlıkla izliyorum resim yapanları :)

    firûze, bu resmini çok çok severim yazılanlarla pek alakası olmasa da ekledim :) Daha sık yazmayı çok istiyorum, yazmayı planladığım bir sürü kitap, film yorumu vs var ama hep aksilik çıkıyor işte. Ama bu yorumu okumak çok büyük keyif inan, teşekkür ederim. Valla bu kadar çok başvuru olacağını sanmıyordum ben de şaşkınım :) Şaka bir yana herkese yer var.

    YanıtlaSil
  14. İlk cümleyi okuyunca "aa bu ben!" dedim:) hayatının merkezine müziği ve konserleri almış ve çevresine de tiyatro, sinema, seyahat ve edebiyatı eklemiş biri olarak benim gibilerinin olduğunu bilmek ne güzel:) Blog'unuzu keyifle takip ediyorum, ayrıca Feist ve Beirut konserleri kaçmaz diyorum:)

    YanıtlaSil
  15. bende ilk şıkka talip olabilirim, tamda bende aynı dileklerde bulunuyoken enteresan oldu :)

    YanıtlaSil
  16. Deniz, tamamen katılıyorum. Aynı şeyleri düşündüğün insanlarla karşılaşmak gerçekten güzel. Beirut konseri kesin gibi de Feist konserine gidemiyorum, en yakın arkadaşımın o gün evleneceği tuttu :)

    Fulya, çok teşekkür ederim, aynı fikirde olduğum insanları bulabilmek büyük şans benim için :)

    YanıtlaSil
  17. aaaa şimdi okudum...geçmi kaldım ... hala şansım varsa bende varım demek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  18. Esraaa, sen istersin de ben olmaz der miyim :)

    YanıtlaSil
  19. Ben yine gülümsedim:)
    Listen benim listelerime benziyor da:)

    YanıtlaSil
  20. Bu yorum da beni gülümsetti :)

    YanıtlaSil
  21. Bloggu yeni okumaya başladım. Sürekli olarak "Önceki kayıt" linkine tıklıyorum ve geriye giderek tüm yazılarını bugün okuyarak bitirmeyi planlıyorum. Kitap okumayı seven bir sosyal arkadaş arıyordun. Buna talibim. Lakin tavsiye beklediğim bir sürü kitap var

    YanıtlaSil
  22. hayatvefutbol, çok teşekkür ederim. Bugün aldığım ikinci güzel yorum bu :) Eğer sevdiğin tarzı söyleyebilirsen elimden geldiğince kitap ismi vermeye çalışırım.

    YanıtlaSil