18 Şubat 2013 Pazartesi

Günün Notları



- Uzun zamandır yazmamışım notları, biraz gevezelik edeyim.

- Mr ve Eeg sonuçlarının güzelliği kadar rahatlatıcı bir şey yok sanırım!

- Melis Danişmend'in albümünü hala almadıysanız çok şey kaçırıyorsunuz.

- instagram güzeldir uzak kalmayınız bol bol fotoğraf ekleyip gözümüzü şenlendiriniz.

- Benimki şu mesela; instagram.com/banuhidirlar, bol bol kitap fotoğrafı görebilirsiniz.

- Müzekart+ yenilemesini yaptım, mutluyum.

- İstanbul Kültür Sanat Vakfı’nın 40 yıllık tarihinin anlatıldığı kitap İkaseve çıktı, almalı!

- İstanbul Modern'de "Haneke" ve "Fon Şehirler" isimli film gösterimleri yer alacak, kaçırmayınız.

- SALT Beyoğlu'nda “Duvar resminden korkuyorlar” isimli sergiyi görmeli.

- Koç Müzesi'nde "İşte Güneş", "Bu Treni Kaçırmayın" ve "Yol Efsaneleri" sergileri kaçmamalı!

- Pera Müzesi'nde ise "Nickolas Muray Bir Fotoğrafçının Portresi" sergisi kaçmamalı.

- 30 Mart-14 Nisan tarihlerinde festival geliyor, şimdiden heyecan sardı. Bakalım hangi filmler gelecek...

- Masumiyet Müzesi gezilmeli, bilginize!

- İstiklal Caddesi'ni çok sevdiğimi söylemiş miydim?

- Bu ay çok güzel kitaplar alıp oyunlar izlediğimi de eklemeden geçemeyeceğim.

- Haftasonu trafik stresi yaşamamak için vapurları kullanınız, temiz hava, bol manzara yanınıza kar kalsın :)

- Gevezelik etmediğim dönemde çok güzel bir blog buluşması yaşadım. Aslında blog buluşması da denemez, henüz blog açmamış ama açmak için gezinirken benim blogumla karşılaşıp bana email gönderen ve o zamanlarda benim için "güzel insan" şu an ise "güzel insan + dost" ile buluştuk. Bir kafede oturduktan sonra ilk kez saate baktığımızda aradan 3 saat geçmişti. Saatler, konular, gevezelikler hep birbirini kovaladı, yeni planlar yapıldı, can sıkıntıları paylaşıldı, bol bol kahkaha atıldı, sonraki günlere buluşmalar düzenlendi. Bir de baktık her gün mutlaka ses verir olmuşuz birbirimize.

- Şimdilik bu kadar. Seviyorum seni blog.

7 yorum:

  1. Ben de İstiklal caddesini sevenlerdenim.Yukarıda ki maddelere İstiklalde bulunan tiyatroları ve galerileri de ekleyin derim.Bir de TÜRKAV Türker İnanoğlu Sinema ve tiyatro Müzesini.

    YanıtlaSil
  2. Öneri için teşekkür ederim. "İstanbul'da Turist Olmak" temalı bir listem var, TÜRVAK da bu listede, görülecekler arasında. Hatta Cumartesi günü Masumiyet Müzesi'ne giderken önünde birkaç saniye durup acaba burayı mı gezsek diye düşündük ama planımıza sadık kalmaya karar verdik, en kısa sürede orayı da göreceğim diye umuyorum :)

    YanıtlaSil
  3. biz de bu blogu seviyoruz, notlar da bir harika :)

    YanıtlaSil
  4. O da sizi çok seviyor efendim, çok teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba yeni bir kartpostal etkinliği başlattım, sizin de haberiniz olsun istedim. Katılmak ister misiniz?

    http://delikitap.blogspot.com/2013/02/postcard-kardesligi-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  6. Bazen düşünüyorum. İstiklal olmasa nolurdu diye. İyi ki var :)

    YanıtlaSil
  7. delikitap, çok teşekkür ederim, yorum bıraktım :)

    Yeliz, bence de! Bu kadar ayrı güzelliği/zevki/etkinliği bir araya getirebilen başka bir yer yok...

    YanıtlaSil