16 Şubat 2013 Cumartesi

Sessizlik





"Bir kadının bilgeliği sessizliğidir."

Lord Silence, annesi tarafından büyük bir sır ile yetiştirilir. Öyle bir sırdır ki Lord'un kendisi bile bunu bilmemektedir! İngiltere kralı, ağabeyi tarafından sürgüne gönderilen Prenses Ymma ile Silence'ı evlendirmeye karar verir. Böylelikle düğün gecesi Silence sırrını Ymma'nın yardımı ile öğrenir.

Oyun başka bir çağda, başka bir ülkede geçse de tanıdık olan birşey var; kadının kaderi, sessizliği ve erkek egemen dünyada kendini kabul ettirme çabası. Ymma'nın asiliği biraz da bundan.

Tüm oyuncular çok başarılı ama sahne geçişlerini sağlayan yardımcı oyunculara bayıldım. Bir de Roger rolüne. O kadar başarılıydı ki sevmemek elde değil.

Bu oyunu mutlaka izleyiniz, özellikle Üsküdar Tekel Sahne bu oyun için mükemmel bir seçim. Oyundan çıktıktan sonra ışıklardan karşıya geçip Boğaz manzarası eşliğinde oyun kritiği yapmak da kazancınız olsun.

Keyifli seyirler.

4 yorum:

  1. Harika bir bina ve çok hoş bir oyuna benziyor, bir de Michalengelo'yu izlemek istiyorum ama o da Stüdyo sahnesinde sanırım.

    YanıtlaSil
  2. Biblio, Michalengelo için de uzun zamandır bilet kovalıyordum ve önceki gün yakaladım. Çok mutluyum :)

    YanıtlaSil
  3. Harika ya, çok sevindim. ^.^ benimle Üsküdar'a kadar gelecek arkadaş bulabilsem ben de kovalamaya başlicam ama :))

    YanıtlaSil
  4. Darısı başına diyorum öyleyse :)

    YanıtlaSil