21 Temmuz 2013 Pazar

Günün Notları



- Bloguma yazmayı özledim.

- Kitap ya da film yorumları yapmak zaman istediği için kolay olmuyor o yüzden biraz bıdı bıdı edeyim bakalım.

- Fotoda görünen kitaplığımın dağınık halidir. Bu aralar biraz üşengeçsem demek. :)

- Bu haftanın önerileri,

vizyondan “Sevimli Canavarlar Üniversitesi”
Alper Canıgüz’den “Alper Kamu Cehennem Çiçeği”
Yerebatan Sarnıcı ve tarihi yarımada turu. (Defalarca gezdim yine gezerim, hiç bıkmam.)

- Alper Canıgüz, Emrah Serbes ve Barış Bıçakçı daha çok yazsın olur mu?

- Takip ettiğim blogları geriye dönüp tekrar tekrar okumayı çok seviyorum. Her defasında yeni bir detay buluyorum.

- Bir de bloglardaki yaz rehaveti artık bitsin ve herkes bol bol yazsın istiyorum, çok şey mi istiyorum? :)

- Kariye Müzesi’ne gitmek istiyorum.

- Geceyarısından Önce’yi izlemek istiyorum ama yakınlarımda bir sinemada vizyon görememiş maalesef. Sanırım dvd için bekleyeceğim.

- Bu yaz da tatile gidemedim, o yüzden biraz gerginim.

- Filmekimi ve tiyatro sezonu başlasın, çok özledim.

- Yine dayanamadım ve kitap siparişi verdim.

- Yazının şarkısı şu olsun, benim için bu aralar anlamı büyük... http://www.youtube.com/watch?v=eMU-s1PHnIM


4 yorum:

  1. blog yazmayı okumayı çok özlüyorum eskisi gibi vakit bulamıyorum ama bundan sonra daha çok vakit ayıracağım
    Seni de özledim sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ben de sevdiğim blogların yazılarını okumayı özledim o yüzden sık sık yaz lütfen :) ve evet uzun süredir iletişim kuramadık, ben de özledim...

    YanıtlaSil
  3. kitaplığa bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim, daha güzeli sizin olsun :)

    YanıtlaSil