3 Ekim 2012 Çarşamba

Günün Notları



- Kendimle konuşmaktan bıktım, buraya yazayım sizi de bıktırayım biraz.

- Bayramın tamamında çalışıyorum, kendi isteğimle... O kadar yoruluyorum ki düşünmeye halim kalmıyor, iyi oluyor.

- Günlerim birbirinin aynısı, pek keyifsiz.

- Birkaç gündür kitap okuyamıyorum, film izleyemiyorum, müzik dinleyemiyorum. Bir an önce kendime gelsem fena olmayacak sanki.

- Öfff şikayet etmekten sıkıldım biraz etkinlik haberi vereyim o zaman.

- Okunacak kitap sayımı 100 küsürden 38e kadar düşürdüm ama hala yeni kitap almıyorum. Daha zamanı var.

- Plak koleksiyonu yapmak istiyorum.

- Etgar Keret'in yeni kitabı çıkmış, merak ediyorum.

- Ekim'de tiyatro sezonuna yakından bir "merhaba" demek gerek.

- 19 Ekim Scorpions konserine bir biletim olsa keşke!

- Vizyonda ve gelecek filmlerden izlemek istediklerim; Cesur, Roma'ya Sevgilerle, Cennetteki Çöplük (5 Ekim), Başka Bir Kadın (12 Ekim), Tetikçiler (12 Ekim), Meleklerin Payı (19 Ekim) ve Bulut Atlası (26 Ekim).

- SSM yine mükemmel bir sergiye ev sahibi olacak, Monet'in Bahçesi 9 Ekim'de başlıyor.

- İstanbul Modern'de iki yeni sergi görünüyor, gitmek gerek.

- İstanbul Tasarım Bienali 13 Ekim'de başlıyor.

- R.Koç Müzesi'nde "Yol Efsaneleri İstanbul'da" isimli sergi 17 Mart'a kadar şehrimizde olacak.

- Pera Müzesi'nde 13 Ekim itibariyle iki sergi başlıyor.

- Bir de şöyle birşey var;

Eylül toparlandı gitti işte
Ekim filan da gider bu gidişle.
T.Uyar

7 yorum:

  1. bu ara ben de hiç bir şey yapmıyorum yapamıyorum bir bakıyorum koca hafta çekmiş gitmiş okuduğum kitap elimde eskidi nerdeyse ne güzel eski kült filmleri izliyordum 70'li yıllarda kaldım genel bir durum herhalde umarım geçici olsun
    Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  2. şu monotonlukla tek sevindiğim şey tiyatro sezonunun açılması . Bu aksam Vişne Bahçesi ile sezonu açıyorum . İnsanı biraz olsun iyi hissettiriyor =))

    YanıtlaSil
  3. Denizcim, umarım en kısa sürede geçer, çok sıkıldım artık :)

    rebelsea, keyifli seyirler olsun, darısı başıma :)

    YanıtlaSil
  4. bu keyifsizlik halinden ne yazık ki bende şikayetçiyim, günlerim bunları fazlaca kafaya takmakla geçiyor, yalnız değilsin yani..
    bir de bu kadar etkinlikten nasıl haberin oluyor banu, özel bi dergi vs var mı takip ettiğin merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  5. Ne zaman kurtuluruz bundan ? Her ay Sinema, Milliyet Sanat ve Touch İstanbul alıyorum canım. Bir de müzelerin sitelerine bakıyorum tek tek, ayrıca twitter adreslerini takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Hii Monet'in bahçesi mi? Etgar Keret'in yeni kitabı mı? Olleeyyy!!!

    YanıtlaSil