5 Ekim 2012 Cuma

Kings Of Convenience


Sanırım bir yıl kadar önce başladım dinlemeye, Nisan ayında İstanbul'da verecekleri konseri duyunca çok heyecanlanıp bilet almaya çalıştım ama -ciddi anlamda yüksek bilet fiyatına rağmen- hemen tükendi. Sonra grup üyelerinden birinin rahatsızlığı nedeniyle konser Eylül ayına ertelendi, bunun yanı sıra iki gece üst üste olan konser programı üç gece olarak güncellendi. Haftalarca bilet alabilmek için bekledim çünkü gerçekten canlı dinlemek istiyordum, bu kadar beklemenin ve takip etmenin sonucunda biletime kavuştum.

Beirut ile "yalnız konsere gitme" tecrübesi edinmiştim o yüzden daha az tedirgindim. Mekana biraz erken gittim, ön grup 123'ü kaçırmak istemiyordum. Ancak daha ön grup çıkmadan ikili çıkarak biraz sohbet ettiler, bunu yakaladığıma çok sevindim. Ardından 123 sahneye çıktı ve gayet keyifliydi. Gerçi daha Kings Of Convenience sahneye çıkmadan yorulmuştum :) Birkaç dakikalık gecikme ile sahneye çıktılar ve sevdiğim çoğu şarkılarını seslendirdiler.

Know how'da seyirci vokali ve 123 ile yaptıkları düet çok keyifliydi. Ancak sessiz konser diye nitelendirilmesine rağmen arkadaş gruplarının bağıra çağıra konuşmaları eksik olmadı. Bir de bütün gece fotoğraf çekenler vardı tabi onlara ne desem az. Bir ara o kadar abarttılar ki müziğin sesini duyamaz olduk :S Sahneden uyarı gecikmedi tabi.

Bu sinir bozucu hallere rağmen muhteşem bir konserdi. Seneye yine gelmeleri ve canlı canlı dinleyebilmemiz umuduyla.

Eğer bir gün plak koleksiyonu yapabilirsem ilk alacağım plak şimdiden belli :)

4 yorum:

  1. Son zamanlarda gittiğim konserlerdeki "fotoğraf çekme ve sosyalleşme" beni de çok rahatsız ediyor. Sürekli yer değiştiren iterek önlere geçmeye çalışanlar, arkaya gitmeye çalışanlar vs yetmedi, bir de sürekli konuşup müzikten zevk almamızı engelleyenler başladı. En son Beirut konserinde yanımda konuşanlara sinir olmuştum ben de :((

    YanıtlaSil
  2. Bütün gece bıdı bıdı hiç susmayan insanlar vardı her iki konserde de. Ben yoruldum onlar yorulmadı!

    YanıtlaSil
  3. Ne de huzurludur sarkilari, canli dinlemeyi ben de isterdim , bakalim bir gun belki olur :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de tekrar dinlemeyi çok isterim :)

    YanıtlaSil