17 Ekim 2012 Çarşamba

Günün Notları


- Sanatın Öyküsü (E.H.Gombrich), sahaflarda bulan duyan olursa bir ses versin olmaz mı ?

- Yapı Kredi Kültür Merkezi'nde "Hattuşa’da 106 Yıl" sergisi var, görmeli.

- Etgar Keret'in yeni kitabı raflarda, "Kapı Birden Vuruldu"

- Bir de "Kağıt İnsanlar"ı almalı ve okumalı sanki.

- Sahaf festivalini kaçırdım, en çok üzüldüğüm şu festivale özel hazırlanan ayraçlardan birini alamamış olmak!

- Son bir haftadır kitap okuyamadım ama bu sabah bir kitap bitirdim, mutluyum.

- Okunacak kitap sayısını azaltmak için uzun süredir yeni kitap almıyorum ama bu kez de alınacaklar birikti !

- Film izlemeyi özledim, hem evde hem de sinemada...

- Tiyatro sezonunu da açmalı, çok geciktirmeden.

- Onu yapmalı bunu yapmalı da nasıl zaman bulmalı, orası belirsiz.

- Yapraklar kızarmaya başlamış, yaşasın sonbahar!

- Bir de şöyle birşey var,

Bana yaşadığın şehrin kapılarını aç!
Sana diyeceklerim söylemekle bitmez...
Yıllardır yaşamımdan çaldığım zamanlar,
adına düğümlendi...



8 yorum:

  1. Festival ayracın bende, en yakın zamanda sende:)
    Hattuşayı öğrendiğim iyi oldu zira dün o bölümü okudum ders kitabımda:)

    YanıtlaSil
  2. İlk cümleye sevinçten ağlıyorum biliyor musun ? :) Kasım'da haftaiçi bir gün iznim olursa birlikte gidelim!

    YanıtlaSil
  3. Ya ben de ayraçı Banu'ya nasıl bılurum diye düşünyordum, benim düşünceli arkadalım Sinem'i gördüm yorumda.

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar güzel, ne kadar düşünceli insanlar tanıyorum :) Sağol Sedacım...

    YanıtlaSil
  5. Sanatın Öyküsü kitabı için nadirkitap.com u öneririm. Aramamda ikinci el ve yeni versiyonlarıyla karşılaştım. Bir bakın derim

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim, birkaç kez alışverişim oldu siteden ancak maalesef istediğim kadar temiz olmayan kitaplarla da karşılaştım. O yüzden incelemeden almak istemiyorum.

    YanıtlaSil
  7. evet görerek almak en güzeli tabi ama umudumu kestiğim anlarda satılan kitapların görsellerinden çıkarım yapıp almaya mecbur kalıyorum.

    YanıtlaSil
  8. Buna katılıyorum, ama bu kitaptan henüz umudumu kesmedim :)

    YanıtlaSil