7 Mart 2013 Perşembe

Blog Buluşması - 2



Belki de aylar önce olması gereken bir buluşma gerçekleşti geçtiğimiz ay, edabellaa ve kutupayusu ile buluştuk, tanıştık, bol bol konuştuk. En sevdiğim blogların sahibeleri artık bunun ötesinde, birer arkadaş benim için. En kısa zamanda farklı planlarla tekrar buluşmak dileğim.

Günden kalanlar

- Ara Kafe

- Hediyeler

- Karaköy

- Ara sokaklar

- Bol fotoğraf

- Karabatak Kafe

- Salt Beyoğlu

- Mısır Apartmanı

- Bol gevezelik

- Bol bol yürümek

Blog insanları güzeldir, blog insanları düşüncelidir, blog buluşmaları ise candır. Koruyunuz ve bu geleneği devam ettiriniz.

18 yorum:

  1. banucummm bizde buluşsak:))valla kıskandım:)

    YanıtlaSil
  2. Mervecim, öyle tarihler belirliyorsunuz ki hepsinde çalışıyorum :) ama inanıyorum bir gün olacak :D

    olur gider, kesinlikle öyle, darısı başınıza :)

    NEŞELİ VE İNCİLİ GÜNLER, teşekkür ederim, darısı başınıza :)

    YanıtlaSil
  3. Banucum dışarda oturmaktan üşüyen totolar var bi de!!!!☺☺☺

    YanıtlaSil
  4. Edaaa, en çok iz bırakanını unutmuşum :D

    YanıtlaSil
  5. Bir gün banada kısmet olur mu acep?
    Güzel şeydir herhalde.. :))

    YanıtlaSil
  6. harika parçalar, bu muhteşem karpostalları nereden aldınız çok merak ettim ben böylesini bulamıyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Berfin, neden olmasın :)

    Adsız, bu kartpostallar hediye, satın alınan değil yazıcıdan bastırılan görüntüler. Yani bana özel :)

    YanıtlaSil
  8. Benim de böyle "an"lara ihtiyacım var, imrendim size :)

    YanıtlaSil
  9. Yapalım bir blog buluşması :)

    YanıtlaSil
  10. Ne güzelmiş. Bir bloggerla görüşmüşlüğüm yoktur bu şeyleri görünce.Oysa ki 4-5 senedir blogger kullanıcısıyım. Böyle etkinlikleri görmek ne güzel, kıskandım sanırım..

    YanıtlaSil
  11. Tavsiye ederim, çok keyifli :)

    YanıtlaSil
  12. bi daha ...bi daha....
    banucum yaaa... o gün aradın çoookk mutlu oldum ....
    ne vefalısın sen yaw ....
    ne öküzüm ben yawww....
    mcukssss
    :p

    YanıtlaSil
  13. hahah alemsin esra :) eda ile de konuştum, nisan'da yeni bir planımız olsun diyoruz. tarihi konuşalım derim :)

    YanıtlaSil
  14. konuşalım :)
    yaşasın nisan :)

    YanıtlaSil
  15. güzel şeyler bunlar çok güzel şeyler :)

    YanıtlaSil