17 Mart 2013 Pazar

Günün Notları





- İstanbul için en sevdiğim etkinliğin başlamasına az kaldı, 9 tane film için biletlerim hazır.

- Gitmeyi çok istediğim filmlerden "Sen Aydınlatırsın Geceyi" için bilet bulamadım, üzücü.

- Andre Rieu konser için İstanbul'a geliyor ancak konser biletleri oldukça pahalı, gitmem zor gibi :(

- Chill Out Festival 19 Mayıs'ta, Tindersticks ve Nouvelle Vague geliyor!

- Babylon Soundgarden ise 25 Mayıs'ta, Kings of Convenience da orada olacak!

- O değil de New York Filarmoni Orkestrası konserine de biletim olsaydı keşke...

- Ruby Sparks'ı izledim bugün, tavsiye ederim.

- Filmde daktilo sahnelerini görünce daktilo alma isteğim geri döndü.

- Şu ana kadar biriktirdiğim konser, tiyatro, festival biletlerimi ve bazı ıvır zıvırı bir deftere yapıştırdım, yanlarına da küçük ve önemli anları hatırlatan notlar yazdım. Güzel oldu. En azından bazı şeyleri unutmamam için yardımcı olacak.

- Psikodrama dersinin sonunda hocamızın verdiği sözde hediyeler vardı. O kağıdı buldum geçen gün. Bana "cesaret" hediye etmiş. Bende hiç olmadığını o kalabalık sınıfta toplam 16 saatlik derste anlamıştı.

- Özlemekten yoruldum...

- Bir de bazı şeyleri ertelemekten...

- Nisan'da bir hafta izinli olacağım, biraz dinlenmeye ihtiyacım var. Özellikle de kafamı dinlemeye.

- En yakın arkadaşlarımdan biri artık başka bir şehirde yaşayacak, kendine bir yol çizdi. Şimdi kendimi daha da yalnız hissediyorum.

- Bir de şöyle bir şey var;

Dün sabaha karşı kendimle konuştum.
Ben hep kendime çıkan bir yokuştum.
Yokuşun başında bir düşman vardı.
Onu vurmaya gittim kendimle vuruştum.

11 yorum:

  1. Andre Rieu konusunda ben de dertliyim. Tweet atıp duruyorum aklıma geldikçe.
    Film festivalinde sadece 3 filme bilet alabildim, çalışma ihtimalim nedeniyle...
    Bu bizim genel cesaretsizliğimiz ve yalnızlığımız ve hayallerimizi gerçekleştiremememiz ne olacak böyle??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir mucize olsa da davetiye falan bulsak :) Valla bilmiyorum İdil inan ama olur da yanıtını ya da çaresini bulursam sana da söylerim :)

      Sil
  2. günün notlarına bayılıyorum kendini öyle güzel anlatıyorsun ki bence

    ayrıca gideceğin filmleri merak ettim, bende filmlerimi belirledim ama henüz biletlerimi alamadım :(

    bir de bu geç kalma hissi; işte bunu çok iyi biliyorum :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ben de keyif alıyorum o notları yazarken :)
      Kuleli Ev, Geceyarısından Önce, Aklımı Oynatacağım ve Lizbon'a Gece Treni şimdilik aklıma gelenler... Ortak var mı?

      Sil
    2. Şu an aklıma gelmeyenlerden de ortak olabilir...

      Sil
    3. eminim 1-2 tane daha çıkar geriye kalan 5 filmden :)

      Sil
  3. psikodramada beni hep öfke"ye seçerlerdi, ben de ne alaka ya derdim, içimdeki öfkeyle tanışınca korktum bunu nasıl saklamışım diye.
    geç kalmaya gelince; geçen hafta arkadaşımın dedesi babannesini boşadı. bir de üniversite son sınıftaki bir öğrencimin teyzesi (annesinden 12 yaş büyük)aftan lisansa geri döndü. artık mezun olmak istiyormuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben cesarete ihtiyacım olduğunun farkındaydım da hocanın bu kadar net anlamasına şaşırmıştım :) geç kalma ile ilgili mesajı aldım, teşekkür ederim :)

      Sil
  4. süpermiş liste...
    Ruby Sparks da pek bi şahane :)

    YanıtlaSil